همیار مشتری

همیار مشتری

سامانه‌ای است که با هدف آسان‌تر نمودن ارائه خدمات بانکی و کاهش زمان بهره‌مندی از خدمات بانکی برای شهروندان محترم، طراحی و پیاده‌سازی شده شده‌است.

مشتریان بانک عموماً برای دریافت خدمات مورد نیاز در شعب، ابتدا فرم خام مربوطه را از مسئول باجه درخواست نموده و پس از تکمیل، آن را مجدداً به مسئول باجه ارائه می‌نمایند. پس‌از بررسی مندرجات فرم و صحت‌سنجی از جانب مسئول باجه، خدمات بانکی موردنظر مشتری به وی ارائه می‌گردد.

با استفاده از سامانه همیار مشتری نیازی به درج همه اطلاعات در فرم از جانب مشتری نبوده و در صورت ثبت اقلام کلیدی و مراجعه به شعبه می‌توان فرم تکمیل شده چاپی را از مسئول باجه دریافت نموده و پس از تایید و ارائه آن به مسئول باجه؛ خدمات مورد انتظار را دریافت نمود. برای ورود به این سامانه نیازی به داشتن کد کاربری و رمز عبور نیست. استفاده از این سامانه با درج شماره مشتری و شماره حساب (برای مشتریان بانک آینده) و کد ملی میسر می می‌باشد.