مرکز ارتباط بانک آینده

مرکز ارتباط بانک آینده

۲۷۶۶۳۲۰۰ – ۰۲۱

امداد مشتریان

۲۷۶۶۳۳۰۰ – ۰۲۱

امداد کارت

۲۷۶۶۳۴۰۰ – ۰۲۱

امداد شعب

۲۷۶۶۳۵۰۰ – ۰۲۱

امداد پذیرندگان پایانه های فروش (P.O.S)

۲۷۶۶۳۰۰۰ – ۰۲۱

خدمات تماس مشتریان ویژه (V.I.P)

۲۷۶۶۳۰۳۰ – ۰۲۱

صندوق های سرمایه گذاری بانک

۲۷۶۶۳۶۰۰ – ۰۲۱

پیشخوان مجازی

معرفی مرکـز ارتبـاط آینده :

مرکز تماس خدمات بانک آینده، به‌صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی، پاسخ‌گوی تمامی پرسش‎های مشـتریان عزیز می‎باشــد. این مـرکز با به کارگیری کارشناسان زبده و با استفاده از ابزارهای نوین و با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور، ارتباطی دو سویه را با مشتریان محترم برقرار کرده است.

به منظور اطلاع رسانی در تمامی ساعات شبانه روز و ارائه‌ی خدمات با بالاترین کیفیت به مشتریان و رضایت‌مندی آنان، مرکز تماس خدمات بانک آینده، به عنوان همراه، مشاور و پشتیبان؛ یاری‎رسان شما است.

این مرکـز، هم‌چنین شمـا را در پی‌گیـری کامـل و رفع مشـکلات احتمالی در استفاده از انواع خدمات‌بانکی یاری‌می‌رساند. هم‎چنین ضمن دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادهای اشخاص و مشـتریان، آن‎ها را گـزارش نمـوده و به واحـدهای مربـوطـه در بانـک ارسـال می‌نمـایـد و با پی‌گیـری و دریافـت نتیجـه، آن را به شخـص یا مشتری‌ای که تماس گرفته نیز، اطلاع‌می‌دهد.

اهداف مرکز تماس خدمات بانک آینده :

  • ارتقاء سطح خدمت‎رسانی مطابق با خواسته‌های مشتری
  • حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای رفع مشکلات احتمالی
  • تسهیل و تسریع در فرآیند اطلاع‎رسانی به مشتریان
  • سهولت دسترسی به اطلاعات و خدمات فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی
  • ایجاد ارتباط دوسویه به روش آسان و سریع
  • ارائه‌ی مشاوره بانکی

خدمات تماس مشتریان :

  • پاسخ‌گویی به تمامی سوالات مشتریان و خدمت‌رسانی به آن‌ها
  • ارائه‌ی اطلاعات شعب و واحدهای بانک
  • ارائه‌ی اطلاعات درباره انواع خدمات، سپرده‌ها و تسهیلات
  • راهنمایی درباره انواع عملیات بانکی و انواع چک
  • راهنمایی در خصوص انواع کارت‌ها
  • راهنمایی در مورد انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری و بانکداری اختصاصی
  • اطلاع‌رسانی خدمات جدید
  • اعلام نتایج قرعه‌کشی
  • اطلاع‌رسانی درباره آخرین اخبار استخدامی
  • رسیـدگی به مسـائل و مشـکلات بانکـی مشـتریان و پی‌گیری به منظور ارائه‌ی پاسخ مطلوب
  • دریافت و پی‌گیری تمامی نظرات، انتقادها، شکایات و پیام‌های مردمی و انعکاس آن به واحدهای ذی‌ربط
  • جمع آوری نقطه نظرات و درخواست‎های مشتریان
  • پیگیری رفع مغایرت‎های مالی
  • پیگیری و ارائه‌ی‌ انواع خدمات کارت (فعال سازی، اعلام مفقودی، رمز مجدد و.... )
  • پشتیبـانی و پاسخ‌گویی به دارنـدگان انواع کارت‌های پرداخـت الکترونیکی بانک آینده
  • رسـیـدگی به تمـامی مشـکلات کارت ماننـد: رمز، پیغـام‌های خطا و ... .
  • رسیدگی به مشکلات کارت‌های ضبط شده
  • پی‌گیری رفع مغایرت‌های کارت
  • رفع مشکلات و آموزش مشتریان
  • ارجاع متقاضیان دریافت کارت به شعب بانک آینده