تماس با ما

ساختمان مرکزی بانک

  • کد پستی: ۱۵۱۳۸۳۵۸۱۱
  • تلفن: ۰۲۱-۸۵۹۳۰
  • نمابر: ۰۲۱-۸۵۹۳۲۱۵۱
  • ایمیل: info[at]ba24.ir
  • نشانی: تهران، میدان آرژانتین، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، خیابان شهید احمدیان (پانزدهم)، شماره‌ی یک

مرکز ارتباط با آینده

  • امداد مشتریان: ۰۲۱-۲۷۶۶۳۲۰۰
  • امداد کارت: ۰۲۱-۲۷۶۶۳۳۰۰
  • امداد شعب: ۰۲۱-۲۷۶۶۳۴۰۰
  • امداد پذیرندگان پایانه فروش: ۰۲۱-۲۷۶۶۳۵۰۰
  • صندوق‌های سرمایه‌گذاری: ۰۲۱-۲۷۶۶۳۰۳۰
  • پیشخوان مجازی آینده: ۰۲۱-۲۷۶۶۳۶۰۰

معرفی مرکـز ارتبـاط آینده :

مرکز تماس خدمات بانک آینده، به‌صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی، پاسخ‌گوی تمامی پرسش‎های مشـتریان عزیز می‎باشــد. این مـرکز با به کارگیری کارشناسان زبده و با استفاده از ابزارهای نوین و با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور، ارتباطی دو سویه را با مشتریان محترم برقرار کرده است.
به منظور اطلاع رسانی در تمامی ساعات شبانه روز و ارائه‌ی خدمات با بالاترین کیفیت به مشتریان و رضایت‌مندی آنان، مرکز تماس خدمات بانک آینده، به عنوان همراه، مشاور و پشتیبان؛ یاری‎رسان شما است.
این مرکـز، هم‌چنین شمـا را در پی‌گیـری کامـل و رفع مشـکلات احتمالی در استفاده از انواع خدمات‌بانکی یاری‌می‌رساند. هم‎چنین ضمن دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادهای اشخاص و مشـتریان، آن‎ها را گـزارش نمـوده و به واحـدهای مربـوطـه در بانـک ارسـال می‌نمـایـد و با پی‌گیـری و دریافـت نتیجـه، آن را به شخـص یا مشتری‌ای که تماس گرفته نیز، اطلاع‌می‌دهد.

اهداف مرکز تماس خدمات بانک آینده :
ارتقاء سطح خدمت‎رسانی مطابق با خواسته‌های مشتری
حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای رفع مشکلات احتمالی
تسهیل و تسریع در فرآیند اطلاع‎رسانی به مشتریان
سهولت دسترسی به اطلاعات و خدمات فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی
ایجاد ارتباط دوسویه به روش آسان و سریع
ارائه‌ی مشاوره بانکی

خدمات تماس مشتریان :
پاسخ‌گویی به تمامی سوالات مشتریان و خدمت‌رسانی به آن‌ها
ارائه‌ی اطلاعات شعب و واحدهای بانک
ارائه‌ی اطلاعات درباره انواع خدمات، سپرده‌ها و تسهیلات
راهنمایی درباره انواع عملیات بانکی و انواع چک
راهنمایی در خصوص انواع کارت‌ها
راهنمایی در مورد انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری و بانکداری اختصاصی
اطلاع‌رسانی خدمات جدید
اعلام نتایج قرعه‌کشی
اطلاع‌رسانی درباره آخرین اخبار استخدامی
رسیـدگی به مسـائل و مشـکلات بانکـی مشـتریان و پی‌گیری به منظور ارائه‌ی پاسخ مطلوب
دریافت و پی‌گیری تمامی نظرات، انتقادها، شکایات و پیام‌های مردمی و انعکاس آن به واحدهای ذی‌ربط
جمع آوری نقطه نظرات و درخواست‎های مشتریان
پیگیری رفع مغایرت‎های مالی
پیگیری و ارائه‌ی‌ انواع خدمات کارت (فعال سازی، اعلام مفقودی، رمز مجدد و.... )
پشتیبـانی و پاسخ‌گویی به دارنـدگان انواع کارت‌های پرداخـت الکترونیکی بانک آینده
رسـیـدگی به تمـامی مشـکلات کارت ماننـد: رمز، پیغـام‌های خطا و ... .
رسیدگی به مشکلات کارت‌های ضبط شده
پی‌گیری رفع مغایرت‌های کارت
رفع مشکلات و آموزش مشتریان
ارجاع متقاضیان دریافت کارت به شعب بانک آینده